Klachten

Tandartspraktijk Rijnzigt streeft naar een voortdurende verbetering van onze zorg.

Wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent. Ondanks alle aandacht en inzet kan het soms anders lopen. Wij stellen het zeer op prijs dat u de moeite neemt om ons te informeren over uw bevindingen, zeker als deze negatief van aard zijn.

Indien u niet tevreden bent

U kunt uw opmerking, suggestie of klacht kenbaar maken bij uw behandelaar of de receptie. Ook kunt telefonisch contact met ons opnemen 026-4422519 of per e-mail naar balie@rijnzigt.nl. Vervolgens bespreken wij uw opmerkingen intern met de verantwoordelijke betrokkenen en nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.

Klachtenregeling

Wij proberen samen met u een oplossing te vinden. Mocht dit onverhoopt niet lukken dan is het misschien goed om te weten dat u gebruik kunt maken van de klachtenregeling waar wij bij zijn aangesloten. Wij hebben deze ondergebracht bij Mondzorgsupport; een collectief en onafhankelijke klachtenregeling. De klachtenregeling van deze tandheelkundige organisatie voldoet aan de eisen die de Wet Klachtrecht Cliënten Zorgsector aan iedere zorgverlener stelt. Zij kan bemiddelen of overgaan tot een formele behandeling van uw klacht en een uitspraak doen. Aan de klachtenregeling zijn geen kosten verbonden.

Meer informatie kunt u opvragen bij Mondzorg Support, info@mondzorgsupport.nl en op www.mondzorgsupport.nl Voor een persoonlijk advies.